Reset my password

I can not reset my password because it said that my email is invalid

Could you please tell me your email registered in Atexto? Also if you could upload screenshots of the issue you’re having it would be really useful for us!

The email registered is cuevasferreljorge@gmail

I want to try to create a new account and it said the the email is invalid

We apologize for the inconvenience, we’ll solve the problem ASAP so you can restore your password.

Hello
How long is gonna take, still the same

Hi! We have finished fixing the problem! Could you retry restoring your password please?

Thanks a lot for the help

2 Likes

I did reset my password and it’s still getting a message that the data is incorrect I’ve been trying to log on all day

Hi! As we previously mentioned before we are working on fixing your problem. Unfortunately reseting your password won’t fix this issue! We will contact you once the issue is solved.

How does this take days to fix?

Hola. Me pasó algo similar. Quise entrar y no pude porque me decía que no coincidían correo o contraseña. Después me salía que la página estaba fuera de servicio. Abri otra cuenta con el mismo correo (eli-vena@hotmail.com), nueva contraseña y puedo entrar acá nada más, no me lleva a transcribir.

Hola @Elizabeth! Nuestra plataforma estaba sufriendo algunos inconvenientes, pero ahora funciona correctamente. ÂżPuedes probar de nuevo, por favor?

1 Like

Hola! Sí sí, pude entrar ahora! Con la contraseña anterior (mejor). Muchas gracias por la rápida respuesta y solución.

Aunque veo que me dieron una insignia por mi primer Me gusta como si fuera nueva, jaja. Bueno, no importa, no tengo problema con eso. La cuenta sigue con lo (poquito) que venía recaudando así que está bien, no pasa nada. Gracias.

Hola Victoria. Pregunto por acá porque en la comunidad hispanohablante no tengo acceso para responder, para participar. Esto es ahora mismo porque hasta ayer sí podía. Me pide que me registre y yo ya estaba registrada. ¿Sabés qué es lo que puede estar pasando y qué tengo que hacer? Gracias.

Ya está. Resulta que antes entraba con una contraseña vieja y ahora me pedía la nueva. Así que ya pude entrar. Gracias.

1 Like

Hi.
I’ve created my account, but when attempted to log in, it said “wrong email or password”,

Captura de Pantalla 2021-03-07 a la(s) 11.31.33

so I tried to reset my password, and receive the reset password email, but when I access to the link I only get a blank site.
What can I do?
Thanks for your assistance. Regards. :smiley:

Hi @danielberriosmontis! Be sure to access our platform from the Google Chrome browser. If you are accessing it through another browser it will not work smoothly or properly.

hola buenos días, tengo el mismo problema que el compañero. De igual manera, estoy utilizando Google Chrome

Yes, I access through Google Chrome Browser, and still not working :frowning: